Citroen – wynajem samochodów
Wynajem samochodów citroen i innych marek. Warszawa, kraków Poznań Gdańsk

Posts Tagged ‘prawo jazdy’

Kurs prawa jazdy

Posted in Uncategorized  by admin
March 1st, 2017

Zapisanie się na prawo jazdy to zwykle pierwsza dorosła decyzja w naszym życiu. Prawo jazdy daje wrażenie samodzielności, niezależności od rodziny i komunikacji miejskiej. Władze starają się utrudnić uzyskania prawa jazdy, egzaminy są coraz trudniejsze, ale to nie przeraża młodych ludzi, którzy marzą o własnym samochodzie.  Cały egzamin za pierwszym podejściem zdaje znikomy procent kursantów. Przeważnie do egzaminu trzeba podejść trzy, cztery razy, choć zdarzają się rekordziści, którzy do egzaminu, głównie praktycznego podchodzą 10 i więcej razy.  Po nieudanej próbie zdania egzaminu wiele osób decyduje się na wykupienie dodatkowych godzin jazdy, po to, aby pewniej poczuć się za kierownicą, nauczyć się reagowania w razie nagłych sytuacji na drogach, czy utrwalić w praktyce znajomość przepisów ruchu drogowego. Dodatkowe jazdy sprawiają, że kursant bardziej wierzy w swoje umiejętności, czuje się pewniej w samochodzie, szybciej opanowuje egzaminacyjny stres, potrafi skoncentrować się na sytuacji na drodze, a więc zwiększa swoje szanse na pomyślne zakończenie egzaminu. Po zdanym egzaminie trzeba poczekać na wydanie dokumentu i można zacząć rozglądać się za wymarzonym modelem samochodu. Co raz więcej osób przy wyborze modelu samochodu korzysta z internetowych ogłoszeń motoryzacyjnych, ponieważ można tam kupić auta w każdej cenie, skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym, zadać pytania dotyczące upatrzonego auta, jego właścicielowi i umówić się na transakcję. Zaletą kupowania przez internet jest bezpośredni kontakt ze sprzedającym, możliwość dokładnego obejrzenia pojazdu, zadania właścicielowi pytań o przebieg, stan silnika, ważność przeglądu i ubezpieczenia. Warto pamiętać, aby zawsze spisać umowę kupna-sprzedaży samochodu, której wzory dostępne są internecie. Formularz jest prosty, wymaga jedynie znajomości danych dotyczących pojazdu i danych osobowych kupującego i sprzedającego. Kupowanie aut w salonie wiąże się z znacznie większymi kosztami. To raczej propozycja dla osób, którym zależy na posiadaniu nowego samochodu. W salonach można uzyskać kredyt na kupno samochodu, oferowany przez banki powiązane z producentami samochodów. Bywa, że jest to korzystna dla kredytobiorcy oferta. I to pod wieloma względami. Czasami nawet bardzo różnymi. Wszystko zależy wówczas jedynie od indywidualnych preferencji.

Comments Off

Posts Tagged ‘prawo jazdy’

Kurs prawa jazdy

Posted in Uncategorized  by admin
March 1st, 2017

Przyczyną niskiego ciśnienia sprężania może być również nieszczelność podkładki podgłowicowej. Można to wykryć słuchowo, gdyż w czasie suwu sprężania w okolicy nieszczelności słychać wyraźny syk uchodzącego powietrza. Do sprawdzania ciśnienia sprężania bardzo wygodny jest ciśnieniamierz Moto-Meter. Wykreśla on na papierze ze skalą w kG/cm2 ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach. Stosując zwykły ciśnieniomierz trzeba po zmierzeniu ciśnienia sprężania w cylindrze zanotować wynik, gdyż przed następnym pomiarem strzałkę cofa się na zero. W skład układu zasilania wchodzą: gaźnik i filtr powietrza, pompa paliwa, zbiornik paliwa i przewody oraz rury doprowadzające mieszankę paliwa do głowic cylindrów.

Gaźnik i filtr powietrza

Samochody VW 1200 z silnikiem 34 KM wyposażone są w gaźniki SOLEX PICT-I lub SOLEX 28 PICT-2, a VW 1300 i 1500 w gaźniki SOLEX 30 PICT-2. W instrukcji obsługi wytwórnia nie zaleca czyszczenia gaźnika. Obsługa gaźnika ogranicza się do smarowania co 5000 km cięgieł, linek i sworzni dźwigienek sterowania gaźnika oraz w razie potrzeby — do regulacji obrotów biegu jałowego silnika. Wszelkie pozostałe czynności obsługowe i regulacyjne powinna wykonywać autoryzowana stacja obsługi. Jeżeli silnik pracuje nieprawidłowo na biegu jałowym, wykazuje skłonności do zatrzymywania się, a także po każdym czyszczeniu gaźnika, należy wyregulować obroty biegu jałowego silnika. [podobne: prawo jazdy, dealer mitsubishi, wypożyczalnia samochodów ] Przed przystąpieniem do regulacji obrotów biegu jałowego należy silnik do normalnej temperatury eksploatacyjnej. Następnie należy pokręcać wkrętem mieszanki w prawo aż do chwili, gdy silnik zmniejszy silników produkowanych od 1971 r. mają odmienną prędkość obrotową lub zacznie pracować nieregularnie. Wówczas trzeba powoli odkręcać wkręt regulacji składu mieszanki w lewo, obserwując jednocześnie pracę silnika. Wkręt odkręca się od takiego położenia, przy którym silnik pracuje najbardziej równomiernie i z możliwie największą prędkością obrotową. Następnie wkrętem położenia przepustnicy należy zmniejszyć prędkość obrotową biegu jałowego do 700+800 obr/min. W silnikach produkowanych do października 1965 r. Wytwórnia VW zalecała prędkość biegu jałowego 500+600 obr/min. Prędkość tę podwyższono jako bardziej odpowiednią, szczególnie do jazdy na krótkich odcinkach w zimie, a ponadto dlatego, że spaliny zawierają wówczas mniej gazów trujących.

Comments Off

« Previous Entries