Citroen – wynajem samochodów
Wynajem samochodów citroen i innych marek. Warszawa, kraków Poznań Gdańsk

Posts Tagged ‘Przewozy bagażowe’

Ogólna charakterystyka techniczna

Posted in Uncategorized  by admin
August 17th, 2016

Jako podstawowy model omówiony jest samochód VW 1200 i silnik 34 KM. Przy pozostałych modelach podano jedynie dane techniczne, odróżniające te modele od modelu VW 1200 z silnikiem 34 KM. Podano również daty rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia produkcji poszczególnych modeli oraz zewnętrzne cechy charakterystyczne, na podstawie których można rozpoznać poszczególne modele. Ze względu na to, że do takich samych lub bardzo mało różniących się samochodów typ 1 (podwozia i nadwozia) były i nadal mogą być montowane różne silniki, oddzielnie podano charakterystykę techniczną silników, a oddzielnie podwozi i nadwozi.

Charakterystyka techniczna silników

Silnik 25 KM. Silnik produkowany od grudnia 1947 r. do marca 1953 y. Wyróżnia się oddzielnym napędem dmuchawy i oddzielnym prądnicy.

Silnik 30 KM. Silnik produkowany od stycznia 1954 r. do lipca 1965 r. Wyróżnia Się brakiem samoczynnego urządzenia rozruchowego w gaźniku. Silnik produkowany od sierpnia 1960 r. Odróżnia się od silników 25 KM i 30 KM tym, że jego gaźnik jest wyposażony w samoczynne urządzenie rozruchowe.

Silnik 44 KM. Produkcję tego silnika rozpoczęto w sierpniu 1966 r. Silnik rozpoznaje się po tym, że filtr powietrza ma podwójny wlot. Poniżej zamieszczono dane techniczne odróżniające ten silnik od silnika 40 KM. [podobne: Przewozy bagażowe, beton architektoniczny, transport osobowy ]

Ocena stanu technicznego używanego samochodu na podstawie oględzin zewnętrznych nie jest całkowicie pewna ani dokładna. Niemniej jednak dokładne obejrzenie samochodu umożliwia sprawdzenie roku produkcji, ważniejszych usterek, wykrycie awarii oraz przybliżone określenie przebiegu, co nie zawsze pokrywa się licznikiem. Często na podstawie nawet drobnych szczegółów można wysnuć wnioski nie tylko o stanie technicznym samochodu, ale i o sposobie jego eksploatacji oraz prawdomówności właściciela. Oględziny najlepiej przeprowadzić na otwartej przestrzeni i przy dziennym oświetleniu. Trzeba przy tym pamiętać, że konieczne jest oddzielne sprawdzenie roku produkcji podwozia i silnika. Nierzadko zdarza się bowiem, że silnik jest o kilka lat nowszy, gdyż został wymieniony w czasie długotrwałej eksploatacji samochodu. Stan zewnętrzny nadwozia. Dokładne obejrzenie jest rzeczą bardzo istotną, gdyż wszelkie prace blacharskie i lakiernicze są bardzo drogie. Powierzchnia lakierowa powinna być błyszcząca, mieć jednakowy kolor bez zmiany odcieni i plam. Nie powinno być pęknięć, rys i Odprysków. Należy sprawdzić, czy samochód był lakierowany całkowicie lub częściowo w czasie eksploatacji, gdyż w ten sposób można określić zakres naprawy po wypadku. Jeżeli samochód nie był całkowicie przelakierowany, to można porównać odcień lakieru na zewnętrznych płatach nadwozia z odcieniem lakieru na tablicy rozdzielczej lub na drzwiach w pobliżu gumowych uszczelek.

Comments Off

Posts Tagged ‘Przewozy bagażowe’

Ogólna charakterystyka techniczna

Posted in Uncategorized  by admin
August 17th, 2016

Najpierw łączymy tłok z korbowodem, następnie korbowód z wałem korbowym. Dopiero tak zmontowane części wkładamy pod ściankę przednią, wsuwając tłok w prowadnicę. Z kolei środek wału korbowego łączymy ze ścianką tylną w poprzednio wyznaczonym punkcie. Po zmontowaniu wszystkich trzech punktów obrotowych przyklejamy dolne zakładki B i C ścianki przedniej do dolnych krawędzi ścianki tylnej. Punkty, w których należy wstawić nity łączące części ruchome, oznaczono krzyżykami. Nity łączące można wykonać ze zwykłych pinesek. Na ostrze wciśniętej pineski przełożonej przez dwie ruchome części, nakładamy małą podkładkę z blaszki. Czubek ostrza zakrzywiamy pod kątem prostym tak,aby nie zaciskał silnie połączonych części. Lepszym sposobem łączenia części ruchomych jest zastosowanie nitów szewskich. Nity takie są bardzo tanie i nabyć je można w sklepach z przyborami szewskimi. Nit szewski składa się z dwóch części: górnej w kształcie grzybka i dolnej w kształcie stożka. Przez otwory wycięte w tekturkach przekładamy część dolną i na nią nasuwamy część górną. Opierając część dolną na kawałku metalu zbijamy młotkiem część górną. [podobne: Przewozy bagażowe, beton architektoniczny, transport osobowy ] Uwaga: Zbijać tylko do momentu połączenia nitu, aby pozostawić wystarczający luz do obrotu tekturowych części ruchomych. Starannie zmontowany model działa niezawodnie, a jego trwałość zależna jest przede wszystkim od starannego wykonania nitów łączących. Pokręcając powoli tarczą zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, obserwujemy położenia tłoka i odczytujemy równocześnie w okienku przedniej ścianki tekst opisujący działanie silnika dwusuwowego.

Comments Off

« Previous Entries