citroen serwis warszawa
citroen serwis warszawa – Części citroen

Posts Tagged ‘renault twingo promocje’

Układ kierowniczy

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2018

Układ kierowniczy samochodów VVV składa się z mechanizmu kierowniczego i mechanizmu zwrotniczego. Mechanizm kierowniczy składa się z koła kierownicy, wału kierownicy, przekładni kierowniczej i ramienia kierowniczego. Mechanizm zwrotniczy, składający się z poprzecznych drążków kierowniczych, służy do skręcania kół kierowanych odpowiednio do przekazywanych na niego przez mechanizm kierowniczy ruchów koła kierownicy. Elementy mechanizmu zwrotniczego są ze sobą połączone za pomocą przegubów kulistych, co umożliwia zmianę ich wzajemnego położenia. Drążki kierownicze wykonane z rur stalowych zakończone są końcówkami Stanowiącymi obsadę przegubu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘renault twingo promocje’

Układ kierowniczy

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2018

Tylne zawieszenie jest niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie na poprzecznych okrągłych drążkach skrętnych i amortyzatorach teleskopowych. Od sierpnia 1966 r. w modelach VW 1300 i VW 1500 wprowadzono drążek wyrównawczy w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na zakręcie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘renault twingo promocje’

Układ kierowniczy

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2018

Dane regulacyjne przednich kół swobodnych:

— pochylenie sworznia zwrotnicy 4 0 20

— wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 2 0 ± 15

— zbieżność kół 2+4,5 mm

— pochylenie kół 30 ± 20 (od sierpnia 1964 r. W ± 30).

Przy kołach ściśniętych w przyrządzie: — zbieżność kół 1+3 mm — pochylenie kół 00. Zbieżność przednich kół reguluje się przez obracanie tulei pośredniej na długim poprzecznym drążku kierowniczym. Prawidłowość ustawienia kół należy sprawdzać co 10 000 km przebiegu lub w razie zauważenia nierównomiernego zużywania się bieżnika. Ze względu na konieczność dokładnego ustawienia kół, a w związku z tym posługiwania się odpowiednimi przyrządami czynności te powinna wykonywać odpowiednio wyposażona stacja obsługi. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘renault twingo promocje’

Układ kierowniczy

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2018

Ze względu na to, że przekładnia hipoidalna musi być smarowana wyłącznie odpowiednim do tego celu gatunkiem oleju, w razie braku takiego oleju lepiej jest przejechać nawet tysiąc kilometrów ponad normę, niż wlać niewłaściwy olej. W przypadku wycieku oleju, można go uzupełnić jedynie tym samym gatunkiem, jaki znajduje się w obudowie. Płukanie obudowy skrzynki biegów i przekładni głównej nie jest zalecane przez Wytwórnię.

Ważniejsze Śruby i nakrętki należy dokręcać następującym momentem:

— nakrętka zębnika M22X – 1,5kGm

— nakrętka wałka głównego M16 X 1,5 – 4+5 kGm

— nakrętki i śruby bocznych pokryw M8X 1,25 – 2 kGm

— nakrętka półosi M24X1,5 – 30 kGm

— śruby mocujące obudowę do ramy – 23 kGm

— śruby uchwytu wybieraka M8X1,25 – 2,5 kGm

— nakrętki i Śruby obudowy M8X1,25 – 2,0 kGm

Od sierpnia 1967 r. do samochodów VW na życzenie klienta montowane są hydromechaniczne skrzynki biegów.

Koła przednie zawieszone są na wahaczach poprzecznych. Resorowanie za pomocą drążków skrętnych i amortyzatorów teleskopowych dwustronnego działania. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries