Citroen serwis – warszawa, bydgoszcz, kielce, wrocław, lublin
citroen serwis warszawa – Części citroen

Posts Tagged ‘salon citroen bydgoszcz’

Układ zasilania silnika

Posted in Uncategorized  by admin
December 18th, 2018

Przyczyną niskiego ciśnienia sprężania może być również nieszczelność podkładki podgłowicowej. Można to wykryć słuchowo, gdyż w czasie suwu sprężania w okolicy nieszczelności słychać wyraźny syk uchodzącego powietrza. Do sprawdzania ciśnienia sprężania bardzo wygodny jest ciśnieniamierz Moto-Meter. Wykreśla on na papierze ze skalą w kG/cm2 ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach. Stosując zwykły ciśnieniomierz trzeba po zmierzeniu ciśnienia sprężania w cylindrze zanotować wynik, gdyż przed następnym pomiarem strzałkę cofa się na zero. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘salon citroen bydgoszcz’

Układ zasilania silnika

Posted in Uncategorized  by admin
December 18th, 2018

Następnie reguluje się kolejno luzy drugiego, trzeciego i czwartego cylindrów (mimo że kolejność zapłonu jest 1—4—3—2). W tym celu należy obracać wał korbowy w lewo dotąd, aż za każdym razem palec rozdzielacza obróci się 0 90 0. Wytwórnia zaleca podczas każdej regulacji zaworów wymieniać uszczelki pokrywy zaworów. Po zakończeniu regulacji i uruchomieniu silnika należy sprawdzić, czy nie ma przecieków oleju spod pokryw. W razie trudności nabycia oryginalnych uszczelek, można je wyciąć z arkusza płyty korkowej. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘salon citroen bydgoszcz’

Układ zasilania silnika

Posted in Uncategorized  by admin
December 18th, 2018

Aby zapobiec nadmiernemu przegrzewaniu się oleju, do układu smarowania silnika włączona jest chłodnica oleju 12. Chłodnica znajduje się w zasięgu dmuchawy. Olej po przejściu przez chłodnicę obniża temperaturę o ok. 200C. Wytwórnia VW dopuszcza w całkowicie sprawnym silniku zużycie oleju 0,3 1/1000 km. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘salon citroen bydgoszcz’

Układ zasilania silnika

Posted in Uncategorized  by admin
December 18th, 2018

Gdy temperatura przez dłuższy czas utrzymuje się poniżej — 250C, olej należy wymieniać co 1250 km. Badania przeprowadzone w Szwecji wykazały, że zużycie silnika, jakie następuje po przejechaniu kilkuset kilometrów, jest takie samo, jak podczas jednorazowego rozruchu silnika podczas silnego mrozu. Wymiana oleju w silniku powinna odbywać się, gdy silnik jest nagrzany, a więc najlepiej bezpośrednio po przejechaniu kilku kilometrów. W celu spuszczenia oleju należy kluczem oczkowym jedno- lub dwustronnie wykręcić korek spustowy , który znajduje się w Środku filtru oleju, na dnie miski olejowej. Z powierzchni korka należy usunąć wszelkie zanieczyszczenia. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries Next Entries »