Citroen serwis – warszawa, bydgoszcz, kielce, wrocław, lublin
citroen serwis warszawa – Części citroen

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Wiemy z opisu działania silnika, że pod koniec suwu sprężania następuje zapłon mieszanki paliwowej. Do wywołania zapłonu konieczna jest iskra elektryczna; wytwarza ją układ zapłonowy, w którego skład wchodzą: świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przerywacz, wyłącznik zapłonu (oraz ew. rozdzielacz zapłonu). Świeca zapłonowa zapala mieszankę znajdującą się w komorze sprężania dzięki iskrze przeskakującej między elektrodami. Prąd wysokiego napięcia, potrzebny do wytworzenia iskry pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej, można uzyskać przez przekształcenie niskiego napięcia prądu zasilającego instalację (12 V) na wysokie napięcie 15 000 V na zasadzie indukcji w urządzeniu, działającym podobnie jak transformator. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

W celu przyspieszenia procesu wytwarzania w fabryce uruchamia się oddzielne linie produkcyjne, które zaopatrywane są w sposób ciągły z centralnego magazynu części i materiałów. Różne linie produkcyjne wytwarzają różne zespoły, z których następnie składa się samochód. Silnik samochodu, który jest najbardziej skomplikowanym zespołem, jest produkowany na dwóch równoległych liniach montażowych 1 i 2. Równolegle pracujące linie montażowe stosuje się wtedy, kiedy czas montażu danego zespołu jest dłuższy niż zespołów pozostałych. Jeżeli np. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Pierwszy samochód z silnikiem spalinowym zbudowano około roku 1863, a więc przeszło sto lat temu. Konstrukcje pierwszych samochodów były podobne do powozów konnych. Ale nawet najprostsze samochody nie były budowane przez jednego konstruktora lub mechanika. Konstruktorzy zamawiali np. resory u kowala, części silnika u ślusarza, nadwozie u stolarza, koła u kołodzieja itp. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Można ogólnie powiedzieć, że wszystkie nowoczesne konstrukcje samochodów spełniają wymagania bezpiecznej jazdy. Samochody mają specjalnie wzmocnione nadwozia opracowane w ten sposób, aby w czasie zderzenia zdeformowały się elementy przednie lub tylne, a nie zgniatała się kabina kierowcy. Kolorem czerwonym oznaczono skrzynkowe profile ramy, tworzącej przestrzenną sztywną kratownicę całego podwozia i nadwozia. Pasażerowie zamknięci są wewnątrz tej kratownicy. Jednak najbardziej sztywne i bezpieczne nadwozie nie uchroni pasażerów i kierowcy od obrażeń, jeśli kierowca jeździ nieumiejętnie, zbyt szybko i przecenia techniczne możliwości samochodu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Niejednokrotnie przyczyną różnych stuków jest obluzowanie śrub mocujących do silnika prądnicę, rozrusznik lub filtr powietrza do gaźnika. Dlatego też przed uruchomieniem silnika trzeba sprawdzić zamocowanie osprzętu. Zbyt wczesny zapłon, niewłaściwie dobrane świece zapłonowe oraz paliwo o zbyt małej liczbie oktanowej podczas pracy silnika ze zwiększonym obciążeniem powodują dzwoniące stuki o częstotliwości odpowiadającej zapłonom w silniku. Stuki te zanikają w miarę zwiększania prędkości obrotowej silnika lub zmniejszenia Obciążenia. Powodem ich jest detonacyjne spalanie paliwa w cylindrach. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Najbardziej istotny jest stan blach nadwozia. Rozległe wgniecenia, popękania lub wybrzuszenia świadczą o znacznym zużyciu i konieczności poważnej naprawy. Znacznie gorzej jednak przedstawia się sytuacja, gdy blachy są w dużym stopniu skorodowane. Świadczy to o zniszczeniu nadwozia, czyli najdroższego zespołu samochodu. Sprawdzając stopień skorodowania blach nadwozia należy zwrócić przede wszystkim uwagę na miejsca, które podlegają korozji najszybciej. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Jako podstawowy model omówiony jest samochód VW 1200 i silnik 34 KM. Przy pozostałych modelach podano jedynie dane techniczne, odróżniające te modele od modelu VW 1200 z silnikiem 34 KM. Podano również daty rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia produkcji poszczególnych modeli oraz zewnętrzne cechy charakterystyczne, na podstawie których można rozpoznać poszczególne modele. Ze względu na to, że do takich samych lub bardzo mało różniących się samochodów typ 1 (podwozia i nadwozia) były i nadal mogą być montowane różne silniki, oddzielnie podano charakterystykę techniczną silników, a oddzielnie podwozi i nadwozi.

Charakterystyka techniczna silników

Silnik 25 KM. Silnik produkowany od grudnia 1947 r. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Najpierw łączymy tłok z korbowodem, następnie korbowód z wałem korbowym. Dopiero tak zmontowane części wkładamy pod ściankę przednią, wsuwając tłok w prowadnicę. Z kolei środek wału korbowego łączymy ze ścianką tylną w poprzednio wyznaczonym punkcie. Po zmontowaniu wszystkich trzech punktów obrotowych przyklejamy dolne zakładki B i C ścianki przedniej do dolnych krawędzi ścianki tylnej. Punkty, w których należy wstawić nity łączące części ruchome, oznaczono krzyżykami. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Gotowe nadwozie unoszone jest teraz specjalnymi transporterami do góry i przesuwa się już wysoko nad głowami pracujących robotników. W jednym punkcie spotykają się dwa poziomy dwóch różnych linii: u góry nadwozie, a u dołu kompletne zespoły podwozia. Po połączeniu podwozia z nadwoziem, co wykonywane jest równocześnie w kilkunastu samochodach, na linii końcowej montuje się jeszcze koła i wykonuje prace wykończeniowe, a więc montuje listwy ozdobne, lusterka itp. Nawet największe fabryki samochodów nie wytwarzają wszystkich części i zespołów potrzebnych do montażu danego typu samochodu. Z innych fabryk dostarczane są np. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘serwis citroen warszawa’

O świecach, które nie świecą

Posted in Uncategorized  by admin
June 27th, 2019

Samochody VW nie wymagają docierania. Ich eksploatacja od pierwszego dnia może odbywać się normalnie, bez żadnych ograniczeń. Wytwórnia przestrzega jednak przed przekraczaniem określonych prędkości na poszczególnych biegach. Oczywiście, w razie konieczności szybkiego wyprzedzenia można na krótkim odcinku drogi przekroczyć podane prędkości, np. przyspieszyć na II biegu do 60 lub na III do 95 km/h. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries