Citroen – wynajem samochodów
Wynajem samochodów citroen i innych marek. Warszawa, kraków Poznań Gdańsk

Przebicia

Posted in Uncategorized  by admin
August 17th, 2016

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki SZYdła i umoczyć w płynie Wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu i obciąć sznur równo z bieżnikiem. Przebicie zbyt małe, aby zmieściło się w nim szydło wraz ze sznurem, trzeba uprzednio rozwiercić (np. wkrętakiem). Przebicia o średnicy powyżej 6 mm naprawia się za pomocą grzybków. W tym celu należy naciąć nacinakiem (współśrodkowo z przebiciem) oponę na głębokość 10 mm, po czym rozwiercić przebicie rozwiertakiem, wkręcając go w otwór i wykręcając 2 lub 3 razy, zawsze w prawo. Do otrzymanego w ten sposób otworu trzeba wcisnąć trochę pasty wulkanizującej. Następnie nóżkę grzybka należy włożyć do szydła i obciąć ją równo z jego pokrętłem. Pokryć pastą grzybek, po czym wcisnąć go szydłem do otworu, aż do oparcia się pokrętła szydła o bieżnik. Wkręcić tubę do gwintowanego otworu w pokrętle szydła i wycisnąć około 1/4 jej zawartości, po czym wyją& szydło, obracając nim w prawo, i obciąć nóżkę grzybka równo z bieżnikiem opony. [przypisy: serwis mitsubishi, beton architektoniczny, wózki transportowe ]

W -celu wymiany koła należy ustawić samochód na możliwie równej powierzchni, zablokować tylne koła ręcznym hamulcem i podstawić kliny pod koła z tej strony, która nie będzie podnoszona. Następnie należy wyjąć z bagażnika podnośnik, po odpięciu klamry zaciskowej. Przed wyjęciem koła zapasowego trzeba zdjąć zbiornik spryskiwaczy przedniej szyby. Aby ułatwić sobie wyciśnięcie obu zawleczek klinujących zbiornik, najwygodniej jest oprzeć koło na przedniej ścianie bagażnika. Kołpaka koła nie należy zdejmować przez podważanie go wkrętakiem. Do tego celu służy specjalny zaczep z drutu oraz dźwignia podnośnika. Zaczep wkłada się końcami w otwory rozmieszczone na obwodzie kołpaka, dźwignię należy oprzeć jednym końcem o brzeg obręczy koła, a drugi koniec dźwigni ująć ręką i pociągnąć aż do zsunięcia kołpaka z jego gniazda. Po zdjęciu kołpaka, ale przed podniesieniem boku samochodu, należy dwustronnym kluczem nasadowym poluzować o ok. 1 obrót wszystkie śruby koła. Następnie wsunąć do oporu ramię podnośnika i odpowiednie gniazdo, znajdujące się pod progiem samochodu, i docisnąć do ziemi naciskiem ręki pionową kolumnę podnośnika. Umieszczenie ramienia podnośnika w innym miejscu spowoduje wgięcie progu nadwozia. Włożyć dźwignię podnośnika w otwór jego górnego przegubu i podnieść bok samochodu tak, aby koło znalazło się ok. 10 mm nad ziemią.

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)