citroen serwis warszawa
citroen serwis warszawa – Części citroen

Układ zasilania silnika

Posted in Uncategorized  by admin
August 17th, 2016

Przyczyną niskiego ciśnienia sprężania może być również nieszczelność podkładki podgłowicowej. Można to wykryć słuchowo, gdyż w czasie suwu sprężania w okolicy nieszczelności słychać wyraźny syk uchodzącego powietrza. Do sprawdzania ciśnienia sprężania bardzo wygodny jest ciśnieniamierz Moto-Meter. Wykreśla on na papierze ze skalą w kG/cm2 ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach. Stosując zwykły ciśnieniomierz trzeba po zmierzeniu ciśnienia sprężania w cylindrze zanotować wynik, gdyż przed następnym pomiarem strzałkę cofa się na zero. W skład układu zasilania wchodzą: gaźnik i filtr powietrza, pompa paliwa, zbiornik paliwa i przewody oraz rury doprowadzające mieszankę paliwa do głowic cylindrów.

Gaźnik i filtr powietrza

Samochody VW 1200 z silnikiem 34 KM wyposażone są w gaźniki SOLEX PICT-I lub SOLEX 28 PICT-2, a VW 1300 i 1500 w gaźniki SOLEX 30 PICT-2. W instrukcji obsługi wytwórnia nie zaleca czyszczenia gaźnika. Obsługa gaźnika ogranicza się do smarowania co 5000 km cięgieł, linek i sworzni dźwigienek sterowania gaźnika oraz w razie potrzeby — do regulacji obrotów biegu jałowego silnika. Wszelkie pozostałe czynności obsługowe i regulacyjne powinna wykonywać autoryzowana stacja obsługi. Jeżeli silnik pracuje nieprawidłowo na biegu jałowym, wykazuje skłonności do zatrzymywania się, a także po każdym czyszczeniu gaźnika, należy wyregulować obroty biegu jałowego silnika. [podobne: Renault Katowice, renault megane, serwis renault warszawa ] Przed przystąpieniem do regulacji obrotów biegu jałowego należy silnik do normalnej temperatury eksploatacyjnej. Następnie należy pokręcać wkrętem mieszanki w prawo aż do chwili, gdy silnik zmniejszy silników produkowanych od 1971 r. mają odmienną prędkość obrotową lub zacznie pracować nieregularnie. Wówczas trzeba powoli odkręcać wkręt regulacji składu mieszanki w lewo, obserwując jednocześnie pracę silnika. Wkręt odkręca się od takiego położenia, przy którym silnik pracuje najbardziej równomiernie i z możliwie największą prędkością obrotową. Następnie wkrętem położenia przepustnicy należy zmniejszyć prędkość obrotową biegu jałowego do 700+800 obr/min. W silnikach produkowanych do października 1965 r. Wytwórnia VW zalecała prędkość biegu jałowego 500+600 obr/min. Prędkość tę podwyższono jako bardziej odpowiednią, szczególnie do jazdy na krótkich odcinkach w zimie, a ponadto dlatego, że spaliny zawierają wówczas mniej gazów trujących.

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)