Citroen – wynajem samochodów
Wynajem samochodów citroen i innych marek. Warszawa, kraków Poznań Gdańsk

Układ zasilania silnika

Posted in Uncategorized  by admin
August 17th, 2016

Przyczyną niskiego ciśnienia sprężania może być również nieszczelność podkładki podgłowicowej. Można to wykryć słuchowo, gdyż w czasie suwu sprężania w okolicy nieszczelności słychać wyraźny syk uchodzącego powietrza. Do sprawdzania ciśnienia sprężania bardzo wygodny jest ciśnieniamierz Moto-Meter. Wykreśla on na papierze ze skalą w kG/cm2 ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach. Stosując zwykły ciśnieniomierz trzeba po zmierzeniu ciśnienia sprężania w cylindrze zanotować wynik, gdyż przed następnym pomiarem strzałkę cofa się na zero. W skład układu zasilania wchodzą: gaźnik i filtr powietrza, pompa paliwa, zbiornik paliwa i przewody oraz rury doprowadzające mieszankę paliwa do głowic cylindrów.

Gaźnik i filtr powietrza

Samochody VW 1200 z silnikiem 34 KM wyposażone są w gaźniki SOLEX PICT-I lub SOLEX 28 PICT-2, a VW 1300 i 1500 w gaźniki SOLEX 30 PICT-2. W instrukcji obsługi wytwórnia nie zaleca czyszczenia gaźnika. Obsługa gaźnika ogranicza się do smarowania co 5000 km cięgieł, linek i sworzni dźwigienek sterowania gaźnika oraz w razie potrzeby — do regulacji obrotów biegu jałowego silnika. Wszelkie pozostałe czynności obsługowe i regulacyjne powinna wykonywać autoryzowana stacja obsługi. Jeżeli silnik pracuje nieprawidłowo na biegu jałowym, wykazuje skłonności do zatrzymywania się, a także po każdym czyszczeniu gaźnika, należy wyregulować obroty biegu jałowego silnika. [podobne: prawo jazdy, dealer mitsubishi, wypożyczalnia samochodów ] Przed przystąpieniem do regulacji obrotów biegu jałowego należy silnik do normalnej temperatury eksploatacyjnej. Następnie należy pokręcać wkrętem mieszanki w prawo aż do chwili, gdy silnik zmniejszy silników produkowanych od 1971 r. mają odmienną prędkość obrotową lub zacznie pracować nieregularnie. Wówczas trzeba powoli odkręcać wkręt regulacji składu mieszanki w lewo, obserwując jednocześnie pracę silnika. Wkręt odkręca się od takiego położenia, przy którym silnik pracuje najbardziej równomiernie i z możliwie największą prędkością obrotową. Następnie wkrętem położenia przepustnicy należy zmniejszyć prędkość obrotową biegu jałowego do 700+800 obr/min. W silnikach produkowanych do października 1965 r. Wytwórnia VW zalecała prędkość biegu jałowego 500+600 obr/min. Prędkość tę podwyższono jako bardziej odpowiednią, szczególnie do jazdy na krótkich odcinkach w zimie, a ponadto dlatego, że spaliny zawierają wówczas mniej gazów trujących.

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)