Citroen – wynajem samochodów
Wynajem samochodów citroen i innych marek. Warszawa, kraków Poznań Gdańsk

Zewnętrzne wyposażenie nadwozia

Posted in Uncategorized  by admin
August 19th, 2016

Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami samochody VW muszą być wyposażone w gumowe fartuchy ochronne za tylnymi kołami. Fartuchy ochronne nie tylko zmniejszają intensywność ochlapywania wodą i błotem samochodu jadącego z tyłu, ale również zmniejszają pracochłonność mycia samochodu, zwłaszcza obszernych wnęk błotników. Wytwórnia VW oferuje dwa rodzaje fartuchów gumowych w kompletach z uchwytami do mocowania: czarne z białymi paskami do samochodów produkowanych do lipca 1967 r. (nr kat. 111 821 805 B) i do samochodów produkowanych od sierpnia 1967 r. (nr kat. 113 821 805) oraz białe z czarnymi paskami do samochodów produkowanych do lipca 1967 r. (nr kat. 111 821 805 C) i do samochodów produkowanych od sierpnia 1967 r. (nr kat. 113 821 805 A). Fartuchy te sprzedawane są również pojedynczo. Fartuchy ochronne można również wykonać we własnym zakresie. DO tego celu potrzebne są: dwa kawałki twardej gumy o wymiarach 265 X 250 mm i grubości ok. 5 mm, dwa kawałki płaskownika o długości 400 mm, szerokości 30 mm i grubości ok. 5 mm (lub niski ceownik o grubości 3 mm) oraz sześć Śrub lub wkrętów M5 X 15 z nakrętkami i podkładkami. Jeden koniec płaskownika trzeba w warsztacie przyspawać lub przykręcić dwiema śrubami do ramy, a następnie do płaskowników przymocować fartuchy. Najbardziej narażone na uszkodzenia mechaniczne i w związku z tym na korozję części przednich i tylnych błotników mogą być przykryte blachą aluminiową lub stalową chromowaną. Na przednie błotniki oferowany jest komplet nakładek (nr kat. 000 071 001) lub oddzielne nakładki na lewy błotnik (000 071 003) oraz na prawy (nr kat. 000 071 004). Na tylne błotniki komplet nakładek (nr kat. 000 075 035) lub na lewy błotnik (nr kat. 000 071 037) i na prawy (nr kat. 000 071 038). Stosowanie tych nakładek jest jednak celowe pod warunkiem do dokładnego przylegania ich do błotników. W razie nieszczelności (np. po naprawie błotnika) następuje przyspieszony proces korozji między nakładką a błotnikiem. Podobne nakładki w tym samym celu mogą być nałożone na dolne części słupków drzwiowych. Mogą to być nakładki aluminiowe (nr kat. 000 063 111 A) lub ze stali szlachetnej (nr kat. 000 063 115). Wskutek częstego otwierania i zamykania drzwi powłoka lakierowa w pobliżu klamek wyciera się i brudzi bardziej intensywnie niż w innych miejscach. Dlatego też pod klamki drzwi mogą być założone ozdobne nakładki z blachy stalowej chromowanej. Do samochodów produkowanych do lipca 1967 r. o nr. kat. 000 071 061, a do samochodów produkowanych od sierpnia 1967 r. o nr. kat.

000 071 061 A.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)